domingo, 9 de diciembre de 2007

ISA queria decir:



xics/ques:


des d'ací volia donar-vos les gràcies per assistir a la festa de "las velitas"...
Mai havia pensat que els meus AMICS/ES "gariteros" es podrien integrar tan
bé amb els meus AMICS/ES llatins.


De veritat volia dir-vos:


EM SENT ORGULLOSA DE SER LA VOSTRA AMIGA.


Vos vull un muntó (i això q jo sóc dureta per a dir paraules boniques)


Mil besos.


pdta: aprofite i des d'ací també vos dic que esteu convidats a totes les
festes que es facen en la nostra casa.


perdonar que lo escriba en valenciano,pero ME APETECIA.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ego sum latinus too.

Anónimo dijo...

per a mi va ser un honor conèixer al Doctor Van Frotosrski. Des de menut ha sigut un referent per a mi i per a tots aquells amants de la lógica gólica. Amés, m´ho vaig pasar molt bé ballant el Renegón i observant com Xisco intentava coordinar cadera i torso, como los antiguos corsos y que me paso al castellano por si respeto a los Sponsors de Malonda, que ya me dieron un toque la semana del 28.
Un besset, Isa i gràcies a vosatros.
Srs. Estació.